Серійне виробництво електровантажівки CoolОn стартує у 2022 році у Львові. У перший рік CoolОn Motors планує випустити 2000 вантажівок. Надалі річні обсяги виробництва планують збільшити до 20 000 одиниць.
Розробку легкої комерційної вантажівки веде криворізька компанія Coolon Motors, ще донедавна відома під назвою Murmuration Technology. Робочий прототип CoolОn був представлений у травні 2020 року. В основі CoolОn лежить універсальна модульна платформа, яка дозволяє будувати моделі з різним розміром колісної бази та типами кузовів.
“Вантажівка буде по-справжньому made in Ukraine – збирати ми її будемо на орендованих потужностях у Львові. Вже приймаємо замовлення, але грошей за це поки що не беремо”, – повідомив виданню Autogeek Віталій Бризгалов, засновник проекту CoolOn.
Рівень локалізації виробництва електричної вантажівки CoolOn складає близько 80%. В основі розробки – три ключові компоненти: новий електропривод власного виробництва на основі технології без магнітів. Двигун потужністю від 50кВт до 120кВт може встановлюватись на передню, задню або на обидві вісі; акумуляторна система на основі літій-залізо-фосфатних комірок; централізована система бортової електроніки, об’єднана інтелектуальною цифровою мережею.
Довжина вантажівки CoolOn – 5 000 мм, ширина – 1 700 мм, висота – 2100 мм. Розмір вантажної платформи – 1700 х 3100 мм. Об’єм вантажного простору – від 9 до 12 м3. Вантажопідйомність – від 1,5 до 2,5 тонн. Заявлений запас ходу – 200-300 км. Мінімальний цінник – 16 000 доларів.
CoolOn використовує літій-залізо-фосфатний акумулятор (LiFePO4) ємністю 40 кВт∙год власної розробки, виготовлений з китайських комірок 21650. Потужність базового зарядного пристрою – 6,6 кВт. За доплату електровантажівку укомплектують трифазною зарядкою на 22 кВт або портом швидкої зарядки.
Раніше на Muse – Украинская компания представила электромобили собственного производства
Коментарі