Обмеження в мегаполісах вводять різні – скорочення кількості операторів прокату самокатів, обмеження швидкості, забороняють їздити тротуарами тощо. Мабуть, згодом до цього прийдуть і в українських містах.
Суперечки навколо використання електросамокатів точаться у великих містах у всьому світу. Прихильники кажуть, що це зручний вид транспорту, критики стверджують, що електросамокати небезпечні на високій швидкості, до того ж захаращують вулиці. Про це пише The Local, та наводить приклали обмежень у різних містах світу. Ці міста переважно знаходяться у Північний та Західний Європі, але не тільки.
Наприклад, з 1 січня 2022 року у Стокгольмі (Швеція) зменшать кількість орендних електросамокатів майже вполовину – до 12 000, а кількість операторів прокату скоротять з восьми до трьох.
У липні в Осло, окрім повної заборони орендних електросамокатів у нічний час, скоротили їхню кількість з 20 000 до 8000.
У Копенгагені самокати повністю заборонили з жовтня 2020 року, але дозволили повернути через рік з більш жорсткими обмеженнями.
У Парижі швидкість електросамокатів обмежили до 20 км на годину.
Сінгапур заборонив їх використання на тротуарах, наслідуючи приклад Німеччини та Франції.
Раніше на Muse – Український суд визнав електросамокати транспортом і заборонив їм їздити по тротуарах
Коментарі