Після того, як позавчора, 12 жовтня на саміті Україна – ЄС урочисто підписали угоду про спільний авіаційний простір між Україною та Європейським Союзом, очікується вхід в Україну нових лоукост-авіаліній, а значить – здешевлення авіаквитків і підвищення туристичної привабливості України. Вже працюючи в Україні лоукостери готові посилити свою присутність.
Так, Wizz Air запустить в Україні 26 нових напрямків, компанія планує ввезти в Україну ще сім своїх літаків. Новими країнами, з яких Wizz Air полетить в Україні, стануть Іспанія, Франція, Бельгія та Нідерланди.
Нові маршрути з Києва:
- Париж Бове (Франція) з 17 грудня
- Ейндховен (Нідерланди) з 18 грудня
- Брюссель Шарлеруа (Бельгія) з 19 грудня
- Барселона (Іспанія) з 27 березня
- Малага (Іспанія) з другого травня
- Мадрид (Іспанія) з третього травня
- Ніцца (Франція) з третього травня
- Порту (Португалія) з першого липня
- Аліканте (Іспанія) з другого липня
- Базель-Мюлуз-Фрайбург (підконтрольний Франції та Швейцарії) з першого серпня
- Пальма-де-Майорка (Іспанія) з першого серпня
- Ханья (Греція) з другого серпня
Нові маршрути зі Львова:
- Мадрид з 27 березня
- Ейндховен з 27 березня
- Париж Бове з 28 березня
- Барселона з 28 березня
- Брюссель Шарлеруа з першого червня
- Тревізо (Італія) з другого червня
- Салоніки (Греція) з другого червня
- Афіни (Греція) з четвертого червня
Нові маршрути з Одеси:
- Лондон Лутон (Велика Британія) з 27 березня
- Пардубіце (Чехія) з другого липня
- Афіни з другого липня
Нові маршрути з Харкова:
- Салоніки з 29 березня
- Пардубіце з 2 червня.
Плани Ryanair ще в деталях не відомі, але незавдовго до підписання «відкритого неба» виконавчий директор компанії Майкл О’Лірі сказав: «Єдиний ринок, на який я б звернув увагу, – це Україна. Я думаю, що ми станемо основним інвестором в Україні, коли вона приєднається до європейського «відкритого неба».
Він додав, що компанія розглядає можливість роботи відразу в 12 містах України (зараз літає з п’яти) і вийти на внутрішній ринок.
Ясно, що авіаперевезення в Україні будуть дешевшати, в тому числі, з часом, і всередині країни. Від цього можуть постраждати вітчизняні перевізники, але в кінцевому підсумку вигоду отримають самі українці.
Раніше на Muse – Українські COVID-сертифікати у «Дії» визнав Евросоюз (оновлено)
Коментарі